Post by miahrenenobcu on Mar 8, 2022 21:15:32 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Archero ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Archero IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator mønter ▞▞▞
▞▞▞ Archero 2022 version ▞▞▞
Jeg vil anslå, at du skal bruge over 600 dollars for at have det sjovt
Anstændigt spil. Annoncer ser for det meste ud til at være rent valgfrie.
Ret kedeligt. Kedelig arcade tanke med dårlig kontrol.
Spillet har fryset og går ned på det seneste
Avanceret kamppas giver dig ikke almindelig kamppas. Dette vises ikke eller nemt ved køb af den avancerede. Som en platin Google-bruger har jeg ikke noget problem med at bruge penge i mobilspil, men dette er rovdyr.
Selvom spillet er sjovt, gjorde skaberne det ekstremt griny på senere niveauer, hvilket gjorde det meget kedeligt og kedeligt
Fantastisk spil, men af en eller anden grund fortæller det mig, at jeg bruger en ulovlig tredjepartsapp, som jeg ikke gør, og den lader mig ikke gøre krav på mine belønninger
Lidt kedeligt
Jeg har brugt mine hårdt tjente penge og især tid på dette spil, men de har nørdet Gugu og Demon Blade på den nye 3.5.0-opdatering! Hvilket spild af min tid og penge! Returner dem tilbage til normale udviklere!
Archero ایکشن sufz
Spillet er dumt. Jeg har næsten ældgammelt/ legendarisk alt med en købt karakter. Kom til det niveau og åbn din tegnebog! Ikke mig! Spild af tid
Tager for lang tid før du kan spille, hitboxene til fjenderne er alt for store og over halvdelen af fjenderne kan skyde gennem forhindringer. Alt for lidt belønning for indsatsen. Afinstallerer.
bruger bare 2600 perle til iris-begivenhed, men får intet. det talte ikke hade dette
Indtil videre er det sjovt
det er det bedste spiljeg nogen sinde har spillet
Ret godt, ingen reelle tvungne annoncer, og det er ret vanedannende
Spillet er fantastisk. Gameplay, karakterer, system, alt er fantastisk. Bare det, da jeg holdt op med at bruge kontanter, indså jeg, hvor smertefuldt kværnet det er....
archero er et af mine yndlingsspil endnu, med den nye pvp-opdatering balancerer i det mindste kampene baseret på rækker og tvangsverificere spillets integritet med pvp, latterlige mængder af snydere og bliv ved med at tabe ædelstene, hvilket gør hele pvp'en trættende, selvom det var fantastisk første 2 uger var pvp ude. fix pvp med hensyn til snydetjek, og tilføj venligst guilds, hvis du gør det dårligt bedømmer du dig 5 stjerner endnu en gang!! Redigere; Elsker guild-opdateringen, poop in hatchery er dog meget dumt. Opdateret til 4 stjerner ^ ^
Fantastisk grafik og lyd. Bedre gameplay. Masser af figurers våben og udstyr med masser af niveauer. Jeg har det sjovt, og det er en keeper. Ulemper som mange andre, nogle elementer og funktioner er lidt dyre, betalingsproblemer tager et stykke tid at løse, men er med kompensation, og nogle niveauer er vanvittigt sværere, end de burde være på det stadie, de er. Alt i alt et fantastisk spil og vil spille i en overskuelig fremtid.
Super fedt spil!
dette spil er lidt sjovt
Spillebesvær inkonsekvent. Dårlig faldrate. Ekstrem mængde tid, der kræves for at opgradere gear.
Meget sjovt og nemt at komme ind i spillet! Energigendannelsestiden er meget rimelig, og du kan gøre gode fremskridt uden at blive tvunget til at betale for at spille. Heller ingen pop op-annoncer eller videoer!
Er bedre
Supreme Duelist Stickman アクション thrg
Købte sæson 12-passet og modtog aldrig belønninger fra 17 og frem, svarede på to Reddit-tråde fra udviklerne og kontaktede support to gange gennem spillet uden svar. Ikke okay.
Figo
PVP-systemet stinker, fuldstændig ubalance med statistikken, nogle spillere er bare så stærke, at de dræber dig på få hits, og det tager dig ubegrænsede hits at dræbe en spiller. For ikke at nævne fejlen i PVP, nogle gange rammer den og viser skadebeløbet, men HP-bjælken forbliver fuld.
Godt, men lidt hårdt, jeg har brugt dette som den første til at få de oplysninger, jeg har modtaget, og jeg er sikker på, at du kan træffe en god beslutning i december til en meget speciel pris og timekursus, det var meget godt for mig og den anden aften 🌙 6. jeg skulle 😀 😊 👍 😉 🙂 😄 😀 😊 👍 😉 🙂 😄 😀 😊 👍 er den eneste på 7. fest 🥳 🎉 😄 😊
Dette spil er ved at blive et endnu værre elitært spil. Du skal stort set fuldføre hvert niveau fejlfrit, medmindre du kan modstå 10k skade. Dårligt færdighedssystem blev endnu værre i den seneste opdatering. Betal eller få tæsk!
godt spil
Jeg nyder virkelig dette spil, når jeg har lange pauser. Masser af udfordring, og alligevel lige frem. Men feedback-siden virker ikke, da når jeg prøver at indsende noget, sender den mig til en endeløs indlæsningsskærm. Jeg håber, du vil rette det og tilføje en funktion, så jeg spiller videre med mine fremskridt på en anden enhed.
Spillideen er ret solid, men det er det. Henrettelsen for virkelig at udsætte fremskridt, dræber dette spil for mig. Fremskridtet er så langsomt, at jeg ville være hurtigere til at lære at kode og genskabe dette spil. Det er ikke et dårligt spil, men energi- og ædelstenssystemerne er virkelig dårlige. Du bør øge faldhastigheden for både ruller og genstande og skabe mere sjældenhed for emnerne for at give spillerne en fornemmelse af fremskridt, men heller ikke give for meget væk. Buff genstandene og skab flere genstande, hurtigere fremskridt=mere spil.
Sjovt spil, den tid det tager at rydde menuer og få belønninger fra forskellige skærme er dog meget tidskrævende.
forfærdelig absolut forfærdelig ingen idé om, hvordan man får varer. Ai'erne har aimbot, som næsten aldrig går glip af. Jeg har 3 fps i minutter ad gangen. hvorfor er dette tilgængeligt til pc, du skal flytte musen for at flytte det er så irriterende. npc'erne er alt for stærke og har alt for meget hk, som om jeg bare skyder på dette bat, og det næsten rammer mig som jøs, jeg har lige startet spillet, og jeg har set alt dette, jeg har ikke spillet i 10 minutter. det var min første gang at spille dette spil, og det er så dårligt.
Det er så sjovt
Har brug for mere optimering. Nå, lige nu kører den temmelig laggy på min telefon, selv på de laveste indstillinger (1 % penge og "med" opløsning), ville jeg have sagt er min telefon, men den er ret god med andre spil. Min løsning ville være at lave en "lav" opløsningsindstilling, hvor projektilerne måske bliver enklere (f.eks. en trekant for en pil, bare en cirkel for en bombe) og fjendens animation også bliver simpel eller sådan noget. Musikken spiller heller ikke, når du er på løbetur, hvilket gør det lidt akavet.
Archero Actie ncvp
Lorte spil
Se det er bare et godt spil!
God kamp
Dette er et fantastisk spil og meget vanedannende. Men din karakter laver plateau, og det er latterligt langt for at blive ved med at tjene våben til at opgradere. Så det mister en statistik for det. Men det er i det mindste sjovt, og der er masser af modes at spille dagligt.
Elsker bare spillet
Så udviklerne har ingen idé om, hvad ugedagene er eller endda tid. Smeden er en joke og er aldrig åben. Lige nu er det mandag og har ikke åbent. Cheferne er stivnet til helvede, når du får OP sat spillet op du gjorde INTET anderledes
Et underholdende spil, men også et meget uheldigt spil. Hvis du ikke er heldig nok til at få de rigtige valg, har du ikke en chance. Spil ikke dette spil, hvis du har nogle problemer med at styre din vrede.
Jeg nyder virkelig spillet, men det bliver ved med at fejle, og jeg er nødt til at lukke og genåbne det hvert par minutter. Jeg har spillet spillet i et stykke tid, og dette er et nyligt problem. Hvis det skulle rettes, ville jeg øge min vurdering til 5 stjerner.
De river dine penge med de kampe, du ikke kan klare til ende, og når du lukker, laver de en opdatering, og så skal du starte forfra.
Det er ikke det bedste spil men ok