Post by beltkartihochwi on Feb 11, 2022 13:29:34 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stealth Master: Assassin Ninja ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stealth Master: Assassin Ninja IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktiver gudstilstand ▞▞▞
▞▞▞ Stealth Master: Assassin Ninja 2022 version ▞▞▞
Godt spil men mange annoncer. Jeg er ikke sikker på, om det bare er mit held, men jeg har set en video hver gang efter en boss for at vinde skindet, og jeg har aldrig vundet. Jeg vaskede alle tre videoer hver gang, og med de seks chefer, jeg har dræbt, har jeg aldrig fået en anden hud.
1 stjerne. Dette er ikke et stealth-spil. Ingen grund til at skjule eller time dine angreb, ingen skjulemekanik brugt i det mindste. Dine annoncer er også for høje, mine ører ringer efter at have leget med hovedtelefoner. I afventning af en øreundersøgelse kan der blive rejst en retssag, hvis der skulle opdages høreskader.
Stealth Master: Assassin Ninja Hành động ozha
Jeg nød spillet i starten, da jeg spillede det her og der. men da den nye opdatering kom, nulstillede den alle mine fremskridt og alt, hvad jeg havde, så farvel sam, hvilket var forværrende, fordi jeg brugte meget tid på at få det skin, så det manglede næste dag. Jeg ville vurdere bedre, hvis min karakter stadig var der. Det, der er mest trist, er, at der er et andet spil som dette på google play. Ingen andre gode spil som dette = store triste spillere.
Raklamer er der mange af
Det er sjovt, men 1. Mange annoncer, når jeg siger meget, betyder jeg meget 2. Tilføj venligst ikke Multi player
Stealth Master: Juego de Ninja Acción aqb
Gameplay er sjovt. Men det er ikke sjovt at bruge mere tid på madatory-short tilføjelser og så rent faktisk at spille spillet.
For mange annoncer. Gjorde mig ked af det. Det er et mirakel, fordi jeg er lyrisk! Blev ved med at fejle, fik en fejl. Jeg elsker spillet, fik den berømmelse. Men efter et stykke tid var det lidt mildt.
Jeg er helt til let og afslappet, men det er så trivielt at spille, at jeg formoder, at dets hovedmål er at vise annoncer. Og dreng viser det annoncer.Jeg afslutter niveauerne på få sekunder! Jeg har måske brugt mere tid på at se tilføje end på at spille det. Når det er sagt, er spillet virkelig ikke dårligt! Bare overfladisk og tilsidesat med annoncer.
Annoncer oven på annoncer oven på annoncer!!! Dette spil er mættet med reklamer!!! De blev endda kreative med at tilføje flere annoncer i de forbandede niveauer! Dette spil er bestemt skrald
Jeg kan huske, hvorfor jeg afinstallerede denne. Det er et sjovt spil, misforstå mig ikke. Men at skulle se en annonce mellem hvert enkelt niveau er lidt meget. Især når der er mulighed for at se en video og få en bonus, og den slet ikke vil indlæse en video... Afinstallerer. Igen.
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, du dræber fyre, og du kan gemme dig bag ting, og du kan vælge mellem 3 ting for at hjælpe på et niveau eller bare få penge.
WindWings: Space Shooter Arkádové dhoe
Jeg så hver annonce, men problemet er, når jeg kommer ind i spillet, kom der nogle beskeder, og jeg kan ikke lide dem, det er problemet, bortset fra at det er et fantastisk spil 🙂... Det er derfor, jeg slettede det 🙂
Jeg har det meget sjovt med dette spil, det er sjovt gameplay, jeg gider ikke reklamer, og det giver mig Johnny Trigger Vibes
Jeg nød virkelig dette spil. Men efter den sidste opdatering bliver den ved med at gå ned, og når den ikke gør det, indlæses den aldrig og sidder bare på indlæsningsskærmen.... Jeg vil egentlig ikke starte forfra, så jeg er skeptisk med hensyn til at afinstallere og derefter geninstallere det. .....
Der bruges mere tid på at se annoncer end på at spille spillet, og opdateringen gjorde dette meget værre. Jeg plejede at nyde spillet, men der er så mange annoncer nu, at det næsten ikke kan spilles. Efter kun fem minutter afinstallerede jeg. Dobbeltannoncer mellem hver etage er ALT for meget, især i betragtning af at nogle etager kan ryddes på få sekunder.
Hvert niveau kan være nemt eller svært. Det er altid en overraskelse, men super vanedannende.
Hvis jeg kunne vurdere lavere ville jeg. Der er en grund til, at jeg vurderede dette spil dårligt. Og det er fordi det er en FIDEL, i slutningen af hvert niveau er der en loot box, der kan indeholde et cool udseende hud. Hvis du ikke fik karakteren første gang, kan du se en annonce for at øge dine chancer for at låse karakteren op. Men hvis karakteren er i den loot box. Spillet giver dig bare ikke karakteren ved at give en annonce, der ikke kan indløse prisen. Får dig til at se flere annoncer, som fylder deres lommer.
Jeg ville give dette nul stjerner, hvis det var muligt. Spillet er et relativt sjovt stealth-koncept, men hver etage (segment af spillet) tager omkring 15 sekunder, hvorefter du så tvinges til at se en annonce. Denne app er kun et pengeskab for udvikleren. De er ligeglade med at lave et sjovt spil, så spild venligst ikke din tid, som jeg gjorde. TLDR-annonce hvert 15. sekund. Spild af tid. Godt koncept men forfærdelig udvikler.
Annoncerne gør det praktisk talt uspilleligt. Hvis annoncerne var i slutningen af chefen, kunne jeg spille det, men desværre kommer de i slutningen af HVER fase. Jeg forstår, at annoncer er en ting, men mængden af annoncer i dette spil er VAND. Tone ned for annoncerne, og jeg kan installere det igen.
Skøre annoncer. Det er et ret sjovt spil. Jeg ville endda overveje at betale for ingen annoncer, men det er der ingen mulighed for. Virkelig ingen menu overhovedet. 10 sekunders spilletid til 30 sekunders annoncen
Jeg vil give det 5, fordi jeg elsker at spille dette spil. Det er sjovt og hjælper med at fordrive tiden. Men siden den nye opdatering kan jeg ikke engang komme på den længere. Den plejede bare at halte og sparke mig i gang, og jeg kunne bare rydde den af og gå ind igen, og den ville virke, men nu lader den mig bare ikke engang komme ind i spillet længere, den siger, at spillet ikke reagerer og lukker ned. Jeg har ikke været i stand til at spille i en uge nu på grund af dette problem. Ret eller fortæl mig, hvordan jeg løser det, og jeg ændrer min vurdering til 5 stjerner.
Yuv
Annoncerne er bare for meget. De dukker op næsten hver etage (niveau) og holder længere end spilletid. Spillet er fantastisk. Pengegrebet er for meget, og jeg vil ikke overveje at købe fra annoncerne, fordi jeg er bange for, at spillet bliver for gammelt. Måske gør det ikke, men jeg vil ikke risikere at finde ud af det.
Flere annoncer pr. niveau. En annonce for hver sektion af et niveau. Latterlig. Ved, det genererer indkomst, men på en mission med 7 sektioner, hver gang du flytter til næste session, en AD. Sjovt spil bortset fra alle annoncerne. Færdig. Afinstalleret.
Enkel, men meget interaktiv og sjov. Elsker dette spil!! Fantastisk tidsmorder
Lad mig starte med at sige, at spillet virker sjovt i de 10 minutter, jeg spillede, problemet er, at jeg i 10 minutter så 30 annoncer nej tak. Jeg forstår ikke, hvorfor dette er blevet det normale for mobilspil, men medmindre dette ændres, vil jeg ikke anbefale dette
Bruh bogstaveligt talt hvert eneste øjeblik, jeg havde en annonce i mit ansigt, og det var bogstaveligt talt intet 8 kunne gøre for at få det væk eller undgå annoncerne. Ligesom spillet var ok i starten, men de nonstop-reklamer, som jeg brugte mere tid på at se end at spille i spillet, har gjort dette spil uspilleligt. Skuffende
Elsker det. Jeg spiller det hele tiden, når jeg vil have noget at lave, selvom alle mine karakterer er maxede. Hitmans udklædning tror jeg er bugtet i startområdet. Udover flere spiltilstande, giv en måde at fjerne tilføjelser på. Jeg betaler. Flere agenter, en måde at slå automatisk skydning fra, så du kan spille mere snigende tilgang. Fortsæt det fantastiske arbejde!
Stealth Master: Juego de Ninja Acción aqb
Giver tre stjerner, fordi spillet ikke er færdigt endnu. Ret sjovt spil med mindre sværhedsgrad. Kan ikke vente på, at missioner, pvp og butikken kommer op. Forstår ikke, hvorfor oplåsning af champ-specifikke varer stadig kræver, at du køber dem. Det dumme er, at du kun kan bruge det til én mission. Jeg ville ændre det, så du ikke låser det op via opgraderinger eller opretter en skabsside for at gemme det. Lidt urked, at der ikke er nogen mulighed for at fjerne annoncer. Tilføjelse af det hurtigst muligt bør hjælpe med at finansiere yderligere udvikling af dit spil
Jeg sletter dette spil, fordi det tvinger mig til at spille det. Efter 30 minutter siger den "Get i taber!" Ligesom jeg er ude i kun 30 minutter, og jeg bliver tvunget til at spille et lavkvalitets- og et stealth-spil Jeg kan alligevel ikke se, at det er et spil fyldt med annoncer, og det er bare et værre stealth-spil. Ligesom hvis du ikke tjener penge, fordi jeg ikke spiller spillet, så græd over det knægt. At kalde en tilfældig person for en taber, fordi han ikke har spillet spillet i kort tid. Bech udviklere
Der er annoncer Hver gang du går gennem en dør gentager alle niveauerne sig selv, og cheferne forbliver altid de samme, også det er alt for nemt
Gratis spil betyder annoncer. Vi ved alle dette. Men missionerne er korte. At skulle se en 30-45 sekunders annonce efter hver eneste mission er ekstremt nedslående for nye brugere. De fleste spil vil få dig til at se måske en 5-10 sekunders annonce hver 3. eller 4. mission i begyndelsen, og derefter gradvist lidt længere, efter du har investeret tid. Ikke et dårligt spil. Men vi ser alle nok annoncer alle andre steder. En justering er absolut nødvendig. Jeg har desværre afinstalleret spillet allerede efter 4 missioner. SMH